Samsung predstavio rezultate istraživanja tržišta aplikacija za mobilne telefone

Samsung Electronics, vodeći svetski proizvođač mobilnih telefona, predstavio je rezultate ekskluzivnog istraživanja potreba korisnika mobilnih telefona, obezbeđujući time jedinstveni uvid u mogućnosti koje će zadovoljiti sve veći broj naprednih korisnika u čitavom svetu.
Rezultati istraživanja su posebno ohrabrujući za napredne korisnike koji kreairaju aplikacije za tržište mobilnih telefona, jer se upravo u tom smeru identifikuju velike mogućnosti za nove pravce razvoja. Skoro polovina (42%) korisnika multifunkcionalnih telefona bi platilo skidanje aplikacija na svoje telefone, da mogu da ih obezbede, dok bi 54% od ovog procenta ispitanika bilo spremno da izdvoji čak do 5 evra za svaku aplikaciju koji bi skinuli, što pokazuje čitavu skalu potencijalnih dobiti za napredne korisnike proširtvanjem tržišta ’’smart’’ telefona sa mogućnostima skidanja aplikacija.

Istraživanje je prethodilo svetskoj premijeri nove Samsungove BADA platforme, koja će milionima ’’mainstream’’  telefona otvoriti mogućnosti primene novih aplikacija. Istraživanje je bazirano na odgovorima korisnika iz Velike Britanije, Francuske i Italije, tri najveća evropska tržišta na kojima Samsung u svojoj ponudi već ima aplikacije koje nudi kroz takozvani ‘’Samsung Application Store’’. U istraživanju su se izdvojile aplikacije za kojima ja najveća potražnja od strane korisnika bez mnogo prethodnog iskustava sa skidanjem tih aplikacija, a koji u ovom trenutku  predstavljaju najveću mogućnost za dobit za potencijalno nove napredne korisnike. Studija pokazuje da je među korisnicima ’’mainstream’’ telefona koji nikada do sada nisu skidali aplikacije, najviše onih koji su tražili aplikacije za putovanja i navigaciju, čak 34%. Po popularnosti aplikacija koje su novopečeni fanovi aplikacija priželjkivali slede aplikacije za obradu fotografija (12%), radne aplikacije (11%) i aplikacije za shopping (9%).

“Otkrića do kojih smo došli ovom studijom, a prema visokim prohtevima korisnika, pokazuju ogroman potencijal za tržište aplikacija i veliku neiskorišćenu dobit od istih,” otkriva Dr Hosu Li (Hosoo Lee), Izvršni Podpredsednik i rukovodilac ’’ Media Solution’’ centra u Samsung Electronics-u. Dr Li dodaje: “ Nama je cilj da lansiranjem Samsungove Bada otvorene platforme za mobilne telefone, pomognemo naprednim korisnicima da iskoriste sve mogućnosti koje pruža aktuelno tržište.  Cilj Bada platforme je da funkcije smart telefona učini dostupnima svima, tako da napredni korisnici mogu da dođu do što većeg broja ljudi, te da samim tim u kreativnom potencijalu aplikacija može da uživa sve veći i veći broj korisnika. Želimo da se korisnici što više zabave i obogate svoja mobilna iskustva, koja će dodati nove vrednosti njihovim životima, obezbeđivanjem visokokvalitetnih aplikacija i ostalih usluga mobilnih telefona.”

Ostala otkrića dalje ilustruju gde leže potencijali tržišta različitih tipova aplikacija za postojeće korisnike smart telefona i ukazuje na nove sfere u kojima napredni korisnici mogu da ’’uberu plodove’’ i otkriju nove dobiti. Otkriveno je da su određeni tipovi aplikacija pre svega privukli žene. Aplikacije igrica su tako mnogo popularnije kod žena, jer je 70% žena izjavilo da ih koristi, dok je to isto izjavilo tek 54% muškaraca. Žene pored ovih favorizuju aplikacije za obradu fotografija, što je među omiljene aplikacije svrstala skoro polovina ispitanih žena (49%). Skoro 6 od 10 ispitanih žena ističe da koristi aplikacije koje im veoma pomažu u svakodnevnom porodičnom životu (49%), što ilustruje i podatak da je veća potražnja za ovim aplikacijama u odnosu na potražnju za aplikacijama društvenih mreža (tek negde 39%).

Obrazovanje je takođe polje sa velikim potencijalom za rast tržišta aplikacija. Upitani da izdvoje aplikaciju za koju bi želeli da bude razvijenija, najveći procenat ispitanika (18%) je naveo da želi nove edukativne aplikacije, konstatujući da u ovom trenutku ne postoje solucije koje im najviše odgovaraju. Podaci takođe pokazuju da postoji sve više prostora za rast u okviru radnih i aplikacija za putovanja za napredne korisnike. Ove aplikacije su rangirane drugim i trećim mesto na listi onih koje su razočarale korisnike time što u ovom trenutku prave aplikacije još uvek nisu dostupne (sa 17% I 13%). Takođe, ispitivanje je otvorilo pitanje dugovečnosti aplikacija kod korisnika smart telefona. 43% korisnika aplikacija je izjavilo da čim skine aplikaciju, vrlo brzo gubi interesovanje i prestaje da ih koristi, tako da veliki broj aplikacija postaje suvišan u kratkom vremenskom periodu. “Ovo govori da je tržište još uvek u povoju,” tvrdi Dr Hosu Li. “Očigledna je borba na tržištu za fenomenalnim aplikacijama koje mogu da obogate mobilne živote ljudi, i mi verujemo da je Bada platforma ta koja će ih korisnicima sigurno obezbeđivati.” Samsung je 8. decembra u Londonu organizovao promotivni događaj na kome je predstavio  Bada platformu, svoju novu ‘’smartphone’’ platformu. Više informacija o Bada platformi možete pronaći na  www.bada.com.

Izvor: Samsung

Tagovi: Nema dodeljenih tagova.

Ne propustite

Trenutno nema sadržaja.